HTML

Zyoptix Elite lézeres szemműtét

A blog a lézeres szemműtétemről szól, melynél a zyoptix elite kezelést választottam.

Címkék

A kezdetek...

2012.04.10. 21:05 realeszti2

Sajnos sok embernek rossz a szeme és szemüveget kell hordania, sokan szeretik, mert divatos és nem zavarja őket, de sokan kellemetlenül érzik magukat szemüvegben, még akkor is, ha csak azzal látnak élesen. Így voltam ezzel én is, nem szerettem a szemüveget. Első lépés a kontakt lencse, de ez nem mindig megoldás, sok embernek okoz kellemetlenséget. Annak idején én is a kontakt lencsével próbálkoztam, ami elsőre nagyon jó érzés volt. Sajnos sokáig nem tudtam hordani, mert a használta egy idő után kellemetlen érzés volt, illetve a szemem is bevörösödött. Nem volt más hátra, visszatértem a szemüveghez, amit csak munkában, számítógép és tv előtt valamint vezetéshez használtam. Többen meséltek nekem a lézeres szemműtétekről, akkor úgy voltam vele, jó-jó majd utána nézek és ha tetszik, akkor belevágok. Sokáig nem foglalkoztam vele, aztán egy nap fogtam magam, és megnéztem interneten a lehetőségeket. Úgy voltam vele, hogy a jelenleg elérhető legjobb kezelést szeretném, persze ha viszonylag elérhető áron van.

Tudomásomra jutott, hogy a legrégebbi, és egyben legalapvetőbb kezelés a PRK, melyet már a 80-as évek óta használnak. Ez a legolcsóbb, de sajnos itt a leghosszabb és legfájdalmasabb a felépülés. Ezt semmiképpen nem szerettem volna.

A Lasik féle kezeléseknél viszont gyors és fájdalom mentes a felépülés, szóval erre kerestem tovább. Egyik ismerősöm az optimum látásjavító intézetben műtette meg a szemét, az ott elérhető legjobb kezeléssel, a zyoptix elite-el. Igazából ez egy lasik féle kezelés, csak teljesen egyénre szabott. 240.000 FT egy szemre a műtét, a legdrágább, de pont ekkor hirdetett az intézet egy 30%-os kedvezményt az Elite és a Plus kezelések árából, melynek feltétele csak annyi volt, hogy jelentkezzek a megadott időszakban a vizsgálatra. Megnéztem a két másik nagyobb intézet weboldalát is, a focus medical oldalán a lasik kezelés (Egyénre szabott korrekciós kezelés excimer lézeres IntraLASIK eljárással, hullámfront elemzés alapján) 245 ezer forint, hogy ez jobb vagy rosszabb, mint az optimumnál a zyoptix, azt nem tudom, valószínűleg hasonló, de picivel drágább, és nincs kedvezmény. Az optikmed weboldala pedig vírusos volt, így azzal nem foglalkoztam :). Szóval úgy döntöttem, hogy jelentkezem az optimumnál vizsgálatra, és meglátjuk, hogy mit mondanak... :)

Szólj hozzá!

Címkék: optimum szemműtét prk lasik zyoptix

A bejegyzés trackback címe:

https://zyoptix-szemmutet.blog.hu/api/trackback/id/tr714414503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása