HTML

Zyoptix Elite lézeres szemműtét

A blog a lézeres szemműtétemről szól, melynél a zyoptix elite kezelést választottam.

Címkék

A szemműtét (Zyoptix Elite)

2012.04.20. 10:26 realeszti2

Azért választottam a Zyoptix Elite kezelést, mert a műtét gyors és fájdalom mentes, a felépülés gyors, az eredmény pedig nagyon jó. Késő délutánra kaptam időpontot, picit izgultam a műtét előtt, de megnyugtattak, hogy semmi baj nem történhet, biztonságos a műtét.

Amikor megérkeztem, alá kellett írni a beleegyező nyilatkozatot. Kaptam egy Xanax tablettát, amit nem kötelező bevenni, de aki picit idegeskedik, annak hasznos lehet. Majd következett a műtét előtti vizsgálat, itt újra megmérték a dioptriát, illetve lehetett kérdezni a műtéttel kapcsolatban. Aztán elkísértek a várakozó szobába, itt fel kellett vennem a cipőm helyett egy ruha papucsot, majd leülni az egyik kényelmes székbe. Akkor kaptam felszíni érzéstelenítést. Egy 10 perc múlva már szólítottak is, ekkor bekísértek a lézeres szoba elé, ahol beöltöztettek. Amikor a műtőben készen álltak, beállítottak a lézeren a dioptriát és amit még kell, szólítottak és mehettem. Le kellett feküdni egy ágyra, majd kezdődött a folyamat:). Leragasztották az egyik szemem, behelyezték a tágítót, picit meg is nyomkodták. Pár percig tartott az egész, fájni nem fájt, csak néha kellemetlen érzés volt. A lézer csak pár másodpercig ment, ekkor lehetett érezni egy pici égett szagot. A végén sok folyadékot engedett bele az orvos majd lesimította a lebenyt, ez már kellemes érzés. Ugyan ez történik a másik szemmel is. Szerencsére a műtét tényleg nem hosszú, így nem volt időm foglalkozni a körülményekkel, gyorsan túl voltam rajta. Amikor felkeltem, mondták, hogy ki lehet nyitni a szemet, és már élesen láttam. Megdöbbentő érzés volt, felkeltem és körbenéztem:). Majd kimentem a műtőből és vissza kísértek a műtét előtti várakozó szobába, ami el volt sötétítve. Közvetlen a műtét után még viszonylag sokáig nyitva tudtam tartani a szemem és nem könnyezett annyira. A fényre persze nagyon érzékeny volt, ezért pihentetni kellett. Jött a doktornő és egy pillanatra belenézett, hogy minden rendben van-e. Utána már jöhettem is haza, ahogy kiléptünk az intézetből, már az autók rendszámtábláját olvastam, láttam mindet:). Aztán az autóban már nem nagyon bírtam nyitva tartani a szemem, könnyezett. Kb. másfél óráig tartott ez az érzés. Otthon aludtam egyet, alváshoz kaptam egy védőszemüveget, más nap reggel pedig úgy ébredtem, hogy látok:). Reggel kontrollra kellett menni, ahol mindent rendben találtak, mind a két szemem kb. 80%-os volt már, ez kb. azt jelenti, hogy a legkisebb számokat nem láttam a vizsgálaton, amúgy nem tűnt fel. Azt mondták, hogy az 1 hetes kontrollon már 100%-os lesz mind a kettő:). Vizsgálat után kiváltottam a felírt szemcseppeket. Az egyik antibiotikum volt, amit 3 napig kellett napi 5 alkalommal használni, a másik egy gyulladás csökkentő, amit 1 hétig napi 3-szor, 2. héttől napi 2-szer végül a 3. héttől napi egyszer kell cseppenteni. A műkönnyből és az éjszakai szemgélből pedig érzés szerint, amikor a szem kiszárad.

Műtét utáni nap este már megtudtam nézni a leveleimet a számítógépen, tévét néztem, de a szemem még nagyon érzékeny volt a fényre. Ezért inkább pihentettem. Gyorsan kiszáradt, illetve még szokni kellett az új körülményeket. Harmadik nap már autót vezettem:). Összességében minden rendben volt, bár még picit furcsa volt, gyorsan száradt, de látni jól láttam:).

Szólj hozzá!

Címkék: optimum szemműtét zyoptix

A bejegyzés trackback címe:

https://zyoptix-szemmutet.blog.hu/api/trackback/id/tr854462527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása