HTML

Zyoptix Elite lézeres szemműtét

A blog a lézeres szemműtétemről szól, melynél a zyoptix elite kezelést választottam.

Címkék

1 hónappal a műtét után

2012.05.09. 12:58 realeszti2

Már 1 hónap eltelt a Zyoptix Elite szemműtétem óta, és minden a legnagyobb rendben. Körülbelül az első 1 hét volt picit furcsa, még szokatlan volt, hogy milyen élesen látok, a szemem gyorsan száradt ki, sokat kellett cseppenteni, az éles fények picit zavartak, ezért amikor kellett, napszemüveget használtam. 1 hét után már sokkal jobb volt, bár még cseppenteni kellett, de a monitor és a tv nézés is kellemes volt, nem zavarta a szemem. Így 1 hónap elteltével már a szemcseppeket is elhagyhattam, a szemem nem szárad ki, csak ritkán, de ez korábban, a műtét előtt is előfordult. Nagyon jó érzés kirándulni, utazni, autót vezetni. Összességében elégedett és nagyon boldog vagyok, hogy belevágtam és megcsináltattam a szemem:). 

2 komment

Címkék: szemműtét zyoptix

A bejegyzés trackback címe:

https://zyoptix-szemmutet.blog.hu/api/trackback/id/tr324498229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ane 2014.02.24. 17:41:18

Szia,
Nem tudom, nézed-e még a blogod, de ha igen, kíváncsi lennék, hogy azóta sem romlott a szemed? Most tervezem én is a zyoptix elite műtétet és nagyon kíváncsi vagyok, másnak hogy vált be. :)

realeszti3 2014.12.13. 13:27:50

Szia,

Nem figyeltem sajnos a blogot.

Igen, még mindig teljesen jó a szemem, nem volt semmi probléma. Megszoktam és már teljesen természetes. Műkönnyet is nagyon ritkán használok. Szóval így majdnem 3 évvel a műtét után is minden rendben! :)
süti beállítások módosítása