HTML

Zyoptix Elite lézeres szemműtét

A blog a lézeres szemműtétemről szól, melynél a zyoptix elite kezelést választottam.

Címkék

A szemvizsgálat

2012.04.15. 20:12 realeszti2

Túl vagyok a szemvizsgálaton, szerencsére minden rendben a szememmel, alkalmas vagyok a lézeres szemműtétre, így a Zyoptix kezelésre is. Körülbelül 3 órát vett igénybe, persze ennek nagy része a konzultáció és a várakozás volt egy-egy vizsgálat között:). Megérkezéskor elkérték a lakcímkártyát, és rögzítették az adatokat, majd kaptam egy általános kérdőívet, melyet ki kellett tölteni. Utána az egyik aszisztens kikérdezett, mivel foglalkozom, örökletes betegségek a családban, cukorbetegség... Utána bemérték a szemem egy készülékkel, majd jött a szemvizsgálat. Első körben két műszerrel fényképezték le a szemem, majd jött a hagyományos dioptria vizsgálat, végül a doktornő alaposan megnézte a szemem. Mindent rendben talált, mindegyik lézeres műtétre alkalmas vagyok. Megbeszéltük a részleteket, kicsit aggódtam, hogy mennyire megbízható a műtét. Megnyugtatott, hogy 10 éve egyetlen embernek sem rontották el a szemét, ritkán előfordul, hogy a műtétet meg kell ismételni, de ez nagyon ritka. Szóval minden rendben zajlott, így nem is vártam tovább, azonnal jelentkeztem a műtétre.

Szólj hozzá!

Címkék: vizsgálat optimum zyoptix

A bejegyzés trackback címe:

https://zyoptix-szemmutet.blog.hu/api/trackback/id/tr644444356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása